Tuesday, November 1, 2011

kenapa jantung ku dupdap dupdap???

fikiran ku asik memikirkan nya ( just pikir2 ja )
aku pon on9 tgok blogger kawan2 kan.... ( rindu bah ngan durang, mau tauk juak apa pkembanagn durang )
spantas kilat nama nya terawang - awangan + berlegar - legar d bayangan.
spantas itu jugak jari jemari ku mnaip namanya ******...

eh ada..!

tpi blog tu bukan orang yg aku cari + nak.
orang lain laa.. tpi... mgenai kisah mereka...
hati ku sedikit getar, jantung ku kian bdegup kencang..

aku pon klick dan baca sgala2 nya kat blog tu.
slama ni aku x tahu dan kini baru aku tau....

jadik seram sejuk lak aku ( bukan takut )

sedih.. tpi hnya menangis dlm hati ( kilang air mata dah habis )
dia dah temui peneman hidupnya.
ku berdoa semoga kamu bahagia hendaknya...

tpi aku mmg x sangka. perasaan itu wujud kmbali.
kenapa????
sedangkan bagi ku dia xwujud dalam hati ku
walau pon dalam senyap - senyap ku mncari + mengetahui pkembangan hidupnya.

ingin ku berpesan kepada hati clorox kan la nmanya agar namanya tak lagi tertera..

No comments:

Post a Comment

saya suka bila anda Comment :)