Saturday, August 4, 2012

selamat bebuka


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua~~

ni masa posa aritu kami berpakat la nak jumpa pastu sekali bebuka posa kat luar area inanam. Sbab aku teringin nak makan pisang hijau. Kira macam ABC ( ais kacang ) tpi ni ada letak pisang. Sedap taw, lama xmakn mo dekat 3 tahun xmakan. Last msa kat skula menengah. Heee. Masa kat asrama bila posa jak msti mo beli pisang hijau ni kat inanam. 
Okla aku bukan nak cerita sal pisang hijau tpi ni cerita ataw mo kasitaw la yang aku akhirnya jumpa gak ngan kawan kesayangan aku. Hehehe.
Nak taw x kawan aku yang azreena ( pakai baju hijau ) ni tekezut beruk tengok aku dah gemuk. Ha ha ha.. kami tak pedulo dah orang ramai tgok kami hppy gilerr2  masa tu. Hanya tuhan jak yang taw camna prasaa kami masa tu. Masih tbayang gik wajah kegembiraan tusmpai skg.
Sbelum nak tunggu mo bebuka kami duduk dulu bercerita. Heee. Banyak yang kami verita2 kalo boleh esok pon xhabis cerita. He he he…
Panjang lak  cerita aku  ni smpai esok pon x habis. Kikikii… jumla tgok gambar kami~~~


 
Ni masa mo bebuka. Heee… suzi blanja taw~~~~ tq suzi…. Lurve ue~~




















 

Aku sayang kawan aku. Heee. Nnti jumpak agi taw!



No comments:

Post a Comment

saya suka bila anda Comment :)