Friday, February 7, 2014

jalan-jalan g mezium




Asslammualaikum dan salam sejahtera..
Seperti biasa time offday aku jarang ada kat umah..  mesti nak jugak jalan walaupon tengah POKAI.. hahaha…  untuk cuti ni aku rancang nak g MEZIUM.. teringin seyhh mau p sana.. last pegi pon masa kecik-kecik, mana ingat kan.. hermmm..  dan…….  Seperti biasa jugak aku bawa la dua orang model aku ni jalan sekali… hehehe… jommm kita jelajah !



the first picture!

 jenuh nek atas nun aihh, lengguh kaki.


 pic ni saya suka taw. tak taw pasai pa. hehehe. but nice for me.









hehheh. entah hape-hape meke ni erkk.. 








gaye comel camtu erkk..


ishhh.. ngadew-gadew jer budak ni.. ehhehe..


takat tu je saya ley post, kang post banyak-banyak jenuh korang nak roll kebawah. heheh.
nnti saya post agi taw. daaa..

No comments:

Post a Comment

saya suka bila anda Comment :)