Saturday, May 12, 2012

best fwen 4 ever

                        

assalamualikum. ni la kawan yang paling2 aku sayang taw.. diorang ni bukan sja baik malah sangat2 memahami aku. love sangat2 kat diorang ni. heheh... kalo ada msa lapang kami bertiga akan bergayut. zaman skg kan dah canggih. dalam 1 talian leh tiga orang skali gus bleh bcakap... heheh..meh aku kenalkan diorang ni..

1) BAJU WARNA HITAM :::
NAMA > Suziani bt Maidin
>> kita orang satu kelas masa tingkatan 4 dan disitu gak saat kami mula rapat~~ dia suka buat novel2 dan cerpen. kalo dia asah bakat dia tu mesi dah boleh jadik penulis terkenal sebaris penulis2 yang ada d malaysia ini. dia pena mendapat saguhati dlam pertandingan membuat cerpen. bagi aku itu dah cukup membanggakan sebagai seorang kawan. manakan tidak, tak di sangka2 sebab yang ikut pertandinagn tu pun bukan calang2 orang.. kebanyakkan dah ada pengalaman dalam bidang penulisan. ^_^
>> bila kenal ngan dia aku rsa selesa. dia seorang pendengar yang baik. sabar akan setiap telatah aku. happy go lucky! hehe. buat cerita pasal dia ni buat aku rindu nagn dia terus. hurmmm !
>> dady aku kenal ngan mak dia. jadi takdak masalah kalo aku lepak kat uma dia. kuarga dia pun baik bangat! hehe.dah berapa kali kot tido kat uma dia. susah dan senang bersama dia. tu yang aku syang kat dia ni. hhihi.. love u Z ! 

1) BAJU WARNA MERAH ::::
NAMA > Azreena Bt Azhari
>> ni lak.... kawan yang paling.. palinggg.. palingggggg lama ngan aku taw.. kami kenal sejak sekolah rendah.umur 8 tahun. hehehe.. lamakan... oleh kerana dari darjah 2 hingga tingkatan 5 kami satu kelas n satu skolah. disana la kami rapat.
>> dia baik.. sangat2 baik... orangnya lembut jak.. kadang2 fikir gak mcam mna leh masuk dngan aku ni.. hhuhu... tapi itu la ERTI sbuah psahabatan... aku syang dia sngat2 taw... dia terima aku seadanya dan begitu gak ngan aku... hehehe..
>> aku masih igat dlu masa skoleh rendah aku ada bagi dia hadiah kristal kecik berbentuk binatang.. tanda psahabatan kami. hehehe... ( bila ingat senyum2 jak aku ) skg dia bussy ngan stdy. 

## aku berharap psahabatan kita ini akan kekal berterusan.hehe.. mesti kamu senyum2 kan baca blog aku ni, hehehe. aku sayang kamu sgat2 taw... kamu dua memang THE BEST !!! ##

No comments:

Post a Comment

saya suka bila anda Comment :)