Thursday, May 10, 2012

aku bukan tomboy


Hallo ! fuhh.. aritu ijat ajak g tengok wayang. Saya ni suka tengok cerita cinta – cinta. Yang dia pulak besa la orang lelaki suka tengok cerita jenis lawan – lawan.. hehe.. kalo saya yang pilih cerita memang tak best. Dia tak marah tapi mulut mengalah orang perempuan mengomen… hehehe ( memang hakikat jugak la cerita saya pilih tak best.. ) termasuk la cerita ‘ aku bukan tomboy ‘ ni haaa… jalan cerita ok jugak tpi… macam gantung la pulak… apa – apa pon ijat tak banyak komen pasal ni cerita.. hehehe.. sementara nak masuk panggung kitaorang snap – snap dulu…
Nak join tak ????
  


                                                       Hehe.. rindu pulak sama dia..

 
                                                        Fuhhh… kenangan – kenangan….
 

No comments:

Post a Comment

saya suka bila anda Comment :)