Friday, September 14, 2012

pLaN si kEmbaR








Hehehe… idea ni TERcetus bila twin aku ni amek khusus memanik…  smalam kitaorang bsms gurau2 la kata “ pasni leh la buat manic kat baju aku “ dia balas “ bole tapi rm60 la spasang kikiki “hahh!! Dari situ la aku mula terfikir untuk dia mulakan bisnes.. huhu..
Tadi pagi bangun2 dari tido tengok nset manataw dah msg ka… tengok ada lak… dari TWIN… alamak… dia tengah besedey tu… hurm…. Dia breakup ngan bf dia.. selaku TWIN dia.. aku bagi la dia semangat + nasihat…. Cerita punya cerita dia buka cerita lak pasal manik2 tu… huhuh… nahhh aku pon kasitaw apa plan aku kat dia.. wow! Dia suka ngan plan aku tu.. kikiki… aku cadangkan kmi jadik rakan kongsi… hahaha… jao anggan2 tu yang… 

hihihi.. xapala… just alihkan perhatian dia…
Isnin ni kami cari keja dlu. Sementara tu aku suru dia buat contoh manik2 pastu gambar n letak kat fb aku utk promot dan aku akan buat fb dia serta blogger utk kembangkan lagi pniagaan kiteorang… hohoho… jao anggan2… tapi xapa… tu merupakan salah satu kerja 

sambila ka apa ka.. hehe..
Hahaha… makin lama makin jau anggan2 kami ni… hahah.. dia kata dia berminat ngan wedding2 ni… contoh catering la, hias pelamin la.. hoho..  idea aku tercetus lagi d situ.. hahaha!! Aku minat ngan photografi + solekan… nahh.. Dengan duit gaji kami akan patak ( bahagi ) dua untuk manic kami sambil tu aku akan kumpul duit beli camera dan aku akan cari tempat khusus untuk solekan xpon belajar kat utube.. hohoho..

ngamla suda tu.. boleh suda agih2 tugas ni… hahah… betambah jau anggan2 kami ni… hehe… untuk solekan + gambar2 serahkan pada aku… utk masakan aku serahkan pada twin aku.. utk hiasan pelamin + hiasan hantaran… hehehe… tu kami dua urus… tapi… tetiba aku dapat keja yang lebih bagus…. Xapa… aju ajab teruskan plan kami jugak walaupon dah separuh pjalanan… hikhikhik… semangat jugak.. hahah… tapi TWIN aku ni cam serius jak bha ngan plan yang kami buat ni… hhhoho…

hahaha!!  Apa bha yang kami merepek ni… tapi ini satu langkah pmulaan.. hehe..
allahualam…

No comments:

Post a Comment

saya suka bila anda Comment :)