Saturday, September 15, 2012

ya ALLAH rindunya aku sama MEREKA ini






ini adalah insan - insan yang aku paling.. paling aku syang.. dan paling aku cinta.. 
saat perkenalan kami bermula ketika aku sem1. masa tu aku xdapat nak balik raya. jadi aku tumpang beraya ngan kawan aku ni. dari situ aku kerap ikut kawan aku balik. uma dia kat penang, pematang pauh. very nice bila kenal ngan kuarga ni.kasih syang yang mereka curahkan dkat aku ssuatu yang amat2 berharga buat aku.. aku takkan sia2 kannya. walau pon aku ni cuma anak angkat tapi mereka xpena xblaku adil ngan aku. macam mna dia kasih ngan anak2 dia bgitu jua dia kasih ngan aku.. kasih syang yang dia berikan cukup sama rata buat anak2 dia dan aku.d saat aku jau mereka lah tempat aku bergantung kasih.taip kali aku ingin d kasihi aku akan tido d paha dia ( mak ) aku benar2 selesa... ( xtaw malukan.. haha ) yang aku sngat2 terharu ialah mereka terima aku seadanya, sabar ngan setiap karenah aku. 

wahhh!! rindu yang teramat sngat dgan mereka ini.. xsemua apa yang kita rasa boleh d luahkan dgan kata2... ckup la hanya aku, mereka dan DIA yang tahu..aku xtahu macam mmna mau mmbalas budi mereka. dgan ucapan terima kasi bagi ku xmncukupi... namun aku sntiasa bdoa akan bertemu skali lagi dgan mereka. dan kerinduan ku terlerai bsama linangan airmata. aku berterima kasih dan mgucap syukur kepadaNya kerana menemukan aku dengan mereka..

ya ALLAH moga Engkau kabulkan permintaan hambamu ini... Amin2 ya Rab....

No comments:

Post a Comment

saya suka bila anda Comment :)